...alebo ako si poradiť so Samsungom F-480

Pridanie nových widget-ov

28.06.2009 19:45

V podstate sa jedná len o návod, ktorý skopíroval niekto z Vás na fórum... Ja som ho iba a preložil z angličtiny a samozrejme vyskúšal... Teoreticky to funguje, ale sú s tým problémy, ktoré nech som sa akokoľvek pokúšal vyriešiť, nešli. :( Týmito problémami mám na mysli, že viac ako 4 widgety sa mi do telefónu nepodarilo dostať.

 

Tu je návod, vyskúšajte sami:

  1. Otvorte WinImage program, ktorý nájdete na stiahnutie TU. Kliknite File - Open. Zmente nastavenie Súbor typu na *.* All files. A nájdite zložku, kde sa nachádza firmware, ktorým na konci telefón flashnete. Tu vyberte súbor s koncovkou .ffs
  2. Preklikajte sa cez zložky SystemFS - Mediaset - Widget. Tu sú súbory s widgetmi, ktoré obsahuje firmware.
  3. Chyťte a presunte sem widgety, ktoré chcete dať do telefónu. TU je .rar s množstvom widgetov pre tento telefón.
  4. File - Save.
  5. Zase sa preklikajte cez zložky SystemFS - User - Widget. Tu nájdete súbor WidgetDefault.ini. Tento chyťte a presunte na pracovnú plochu. Tu ho otvorte v poznámkovom bloku a názvy čo sú tam (napr.: Accuweather.wgt) prepíšte na názvy widgetov, ktoré ste v kroku 3 presunuli do tej zložky.
  6. Poznámkový blok uložte a súbor presunte naspäť do zložky v ktorej bol.
  7. Opäť File - Save.
  8. Zavrite program WinImage a telefón flashnite pomocou tohto pozmeneného .ffs súboru. (postup podľa návodu ako flashuť firmware)

 

Ale vravím, dosť som sa s tým natrápil a stále sa mi podarilo pridať max. 4 widgety do telefónu. Totižto vždy keď som to už išiel flashnúť s viacerými, mi U900 Multiloader vyhodil chybu (už si nepamätám presne akú)...

 

Čiže ak sa Vám ich podarí pridať viac alebo prídete na nejaký iný spôsob, určite sa tým podeľte aj s ostatnými buď na fóre alebo mi pošlite mail.

 

a PS: Ak neviete ani ako sa flashuje FW, tak na toto môžete vopred zabudnúť ;)

 

 

Kontakt

Máte záujem o podobnú www stránku a nechcete veľa zaplatiť?

samsf480@gmail.com

Napíšte mi mail a
dozviete sa viac

!!! podobné weby už od 150 € !!!

Vyhľadávanie

Aukro.sk


on-line používateľov:

www.enduroshop.wz.sk/f480 (c) 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode