...alebo ako si poradiť so Samsungom F-480

Vydaný nový FIRMWARE pre F480tku!

14.06.2009 14:17

Nedávno zverejnili zatiaľ najnovší FW pre tento telefón, tak som ho samozrejme hneď hodil aj SEM na stránku.

 

Takisto ste si už mohli všimnúť, že pribudla podsekcia s názvom FIRMWARE v časti Programy a aplikácie. Rozhodol som sa to takto "sprehľadniť", keďže zatiaľ boli linky na tieto FW len súčasťou návodu a to sa mi zdalo zbytočne zložité pre Vás, čo už viete ako sa to robí.

 

LINK NA FIRMWARE

https://rapidshare.com/files/244231962/F48FXEID1.zip

 

A aby som nezabudol.. pribudlo aj zopár FILMOV!!

 

 

Kontakt

Máte záujem o podobnú www stránku a nechcete veľa zaplatiť?

samsf480@gmail.com

Napíšte mi mail a
dozviete sa viac

!!! podobné weby už od 150 € !!!

Vyhľadávanie

Aukro.sk


on-line používateľov:

www.enduroshop.wz.sk/f480 (c) 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webových stránok zdarmaWebnode